TAV
Pazarlama ve Satış operasyonlarından sorumlu İcra Kurulu Üyesi
Kariyerine 2003 yılında Koç Grubu’nda başlayan Aylin Alpay, Arçelik markasının yurtdışı operasyonlarından sorumlu ürün müdürü olarak görev aldı. Samsung Türkiye lansman süreci ile başlayan dönemde markanın tüketici elektroniği ve beyaz eşya ürün gruplarında yönetici olarak rol alan Alpay, Sony Türkiye’de görüntüleme teknolojileri grubu ürün müdürlüğünü yaparak markanın lansman süreçlerinde de ödüllü projelere imza attı.
2017-19 yılları arasında Whirlpool Türkiye’de Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü olarak yürüttüğü görevinin ardından aydınlatma sektöründe lider konumda olan Signify şirketinde Pazarlama faaliyetlerinden sorumlu Direktör pozisyonu ile kariyerini devam ettiren Alpay, Vodafone Türkiye’de ise SME ve SOHO müşteri segmentlerinin dijital ajandasını yönetti.
Alpay, TAV İşletme Hizmetleri’nde 2020 yılında başlayan görevi ile havacılık sektöründe faaliyet gösteren küresel firmanın Türkiye ve global ürün yönetimi, marka iletişim ve dijital dönüşüm süreçlerinden sorumlu oldu. 2022 yılından bu yana da TAV İşletme Hizmetleri’nin 19 ülkede devam eden Pazarlama ve Satış operasyonlarından sorumlu İcra Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktadır.
İşletme lisans eğitimi alan Aylin Alpay, Harvard Business School ve Kellogg School of Management gibi çeşitli eğitim ve sertifika programlarına da katılmıştır.
Amazon Türkiye
Kategori Genel Müdürü
Istanbul doğumlu, Merve Özkılıç Usal ile evli ve Defne Usal'ın babası.
Avusturya Lisesi’nde okurken AFS kültürel değişim programıyla lise eğitimini tamamlamak ve yüzme kariyerini geliştirmek üzere Amerika’ya gitti. Bradley Universitesi’nde endüstri mühendisliği ve işletme okudu. Profesyonel kariyerine devam ederken, Bahçeşehir Universitesi’nde MBA yüksek lisansını tamamladı.
2006 yılında bir online satış platformu girişimiyle iş dünyasına adım attı. 2008-2020 yılları arasında Istanbul ve Dubai’de hem Unilever hem de Pepsi-Unilever ortaklığı PLI’da Turkiye, Ortadoğu, Afrika ve Güney Asya bölgelerinde ev bakımı, kişisel bakım, içecek ve gıda kategorilerinde B2C ve B2B rollerde pazarlama yöneticiliği yaptı. Bu süre içinde farklı kültür, yaşam ve alışkanlıklar için bir çok markanın kısa ve uzun vadeli stratejilerinden, çeşitli ülkelerdeki lansman, inovasyon ve pazarlama iletişimlerinden sorumlu rollerde bulundu.
Pazarlama dünyasında yaptığı işlerle Cannes, Effie ve Lynx, Kristal Elma gibi yerel ve uluslararası 60’ın üzerinde ödül aldı.
Unilever bünyesinde “Strateji, Dijital ve Disruptive Yeni İş Modelleri” direktörlüğünü kurarak pazarlama iletişimi odağından farklılaşan yolcuğunda, Bilgi Üniversitesi yüksek lisans programlarında yeni iş modelleri, iş yapış şekilleri ve bakış açılarını anlatan öğretim görevlisi olarak yer aldı ve aynı zamanda girişimcilere mentorluk ve danışmanlık yaparak iş modellerini kurmalarında yardımcı olmaya çalıştı.
2020 yılından beri Amazon Türkiye’de Kategori Genel Müdürü görevini yürütüyor.
Kırmızı Fikirler
Yönetici Ortak
1970 yılında İstanbul'da doğdu. Çalışma hayatına 1993 yılında Publi Graphics reklam ajansında muhasebe sorumlusu olarak başladı.Çok uluslu olan Publi Graphics’te 2000-2009 yılları arasında Muhasebe ve Finansmandan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı.
2009 yılında Kırmızı Fikirler Tanıtım Hizmetlerinde kurucu ortak olduktan sonra 2013 yılında şirketin tüm hisselerini alarak yönetici ortak olarak iş hayatına devam ediyor.
Ticari Pazarlama sektöründe 20 yıllık tecrübesi olup,2009 yılından beri İstanbul Serbest Muhasebeciler Odasına kayıtlı SMMM unvanı bulunmaktadır.
Koton
CMO
Büşra Miray Müftüoğlu Diren, ortaokul ve lise eğitimini Ankara Gazi Anadolu Lisesi’nde tamamladı.
Başkent Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Endüstri Mühendisliği eğitiminin ardından Boğaziçi Üniversitesi'nde Executive MBA yüksek lisans eğitimi alan Büşra Miray Müftüoğlu Diren, Harvard Business School Distruptive Strategy Certificate Program’ını da başarıyla bitirdi. Sırasıyla Koton, Turkcell, Toyota, Arçelik ve Anadolu Efes’teki staj ve proje deneyimlerini takiben, profesyonel hayatına bankacılık sektöründe Kurumsal Bankacılık MT görevi ile başladı.
Hazır giyim moda sektörünün önde gelen oyuncuları arasında yer alan Koton’daki uzun marka yolculuğu, 2009 yılında Proje Yönetimi ve Süreç Geliştirme Uzmanı olarak başladı. Müftüoğlu Diren, kariyerinde yeni bir kapı açarak, Koton Pazarlama ve Kurumsal İletişim Uzmanı olarak göreve başladı. Koton Pazarlama ve Görsel İletişim Direktörü olarak görevine devam etmektedir.
Koton markasındaki kariyer yolculuğunda pazarlama iletişimi çalışmalarına liderlik eden Müftüoğlu Diren, çeşitli dernek ve STK’ların da iletişim planına dahil edilmesine katkıda bulunmaktadır. Koton markasının tüm sürdürülebilirlik çalışmalarını topladığı Yaşama Saygı projesine de pazarlama stratejilerine liderlik etmektedir. Büşra Miray Müftüoğlu Diren’in yönetimindeki Koton markasının pazarlama ve iletişim çalışmaları, sektörün öncü mecraları ve kurumları tarafından birçok ödüle layık bulunmuştur.
Pazarlama alanına duyduğu ilgiyle, sektördeki tecrübelerini paylaşmaktan keyif alan Müftüoğlu Diren, üniversitelerde ve çeşitli eğitim kurumlarında genç profesyonel adayları ile sık sık bir araya gelmektedir. Aynı zamanda kurumların ve kişilerin sektöre katkısını değerlendiren ödül jürilerinde bulunmakta olup, konferans ve pazarlama zirvelerinde konuşmacı olarak yer almaktadır.
Büşra Miray Müftüoğlu Diren, Fortune Türkiye ve Data Expert işbirliğiyle yürütülen araştırma sonucunda, CMO Summit 2020’de “Türkiye’nin en etkin 50 CMO’su” arasında seçildi. Capital Dergisi’nin 2020 yılında 20’nci kez hazırladığı araştırmasında “Yılın En Başarılı 30 Pazarlama Lideri” ve dikkat çeken 5 lider arasında bulunmaktadır. Altın Lider Ödülleri 2021, 2022 ve 2023’de “Türkiye’nin En Beğenilen 50 CMO’su” arasında yer aldı.
English Home
Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
Cennet Melis Uslukılınç, Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden lisans derecesine sahiptir.
Mezuniyet sonrasında Unilever’de iş hayatına başlamıştır. Unilever’de, satış ve pazarlama departmanlarındaki 11 yıllık deneyiminde, yüzden fazla ürün lansmanına ve pazarlama girişimine katkıda bulundu. Gıda, kişisel bakım ve ev bakımı kategorilerinde 25 markanın Alışverişçi Pazarlaması ve Kategori Pazarlaması süreçlerini yönetti.
Unilever kariyerinden sonra, «Marka Deneyimi» konusundaki birikmiş bilgi birikimini aktarmak için bir danışmanlık ajansı kurmaya karar verdi. 2016 yılında ilk danışmanlık ajansı olan Retail Guru Academy’yi kurdu. 4 yıl boyunca Türkiye’de birçok lider markayla başarılı projelere imza attı.
4 yıllık danışmanlık kariyerinin ardından; Karaca grup markalarından sorumlu CMO olarak 1,5 yıl boyunca pazarlama aktivitelerine, sadakat programlarına ve omnichannel projelerine liderlik etti. CMO kariyeri boyunca, “Deneyim Tasarımı”nın sadece doğrudan tüketiciye yönelik fiziksel kanallarda değil, diğer kanallarda da bir bütün olarak kurgulanması gerektiğini fark etti. Bu nedenle, tekil müşteri yolculuğu deneyiminde sadece fiziksel kanalı değil, bütün kanallardaki deneyimi kurgulayan Mikado Partners’ı kurmaya karar verdi.
Uslukılınç, Türkiye’de henüz yeni bir kavram olan “Marka Deneyim Tasarımı” bilincini oluşturmanın önemine inanmaktadır. 2019 yılında Bilgi Üniversitesi Marka Okulu MBA Programında Marka Deneyim Tasarımı dersleri verdi. 2018 yılından bu yana Sabancı Üniversitesi EDU Yönetici Eğitim Programında “Perakende Deneyim Tasarımı” dersi vermektedir.
İletişim Danışmanı
Louisiana Eyalet Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Ebru Ertan Bilge, profesyonel yaşamına 1999’da BP Petrolleri’nde başladı. Kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında uzmanlaşan ve ödüllü projelere imza atan Bilge, yedi yıl boyunca BP Petrolleri’nde pazarlama ve ticari pazarlama alanlarında çeşitli görevlerde bulundu.
2007 yılında Philips’e transfer olan ve Ağustos 2014’te Türk Philips’in tüm marka ve iletişim çalışmalarının sorumluluğunu üstlenen Bilge, 2016’daki yeni yapılanma ile birlikte Philips Aydınlatma’nın Ortadoğu ve Türkiye Kurumsal İletişim Direktörlüğü’ne atandı. Mayıs 2018’de Signify olarak unvanı değişen, önceki adıyla Philips Aydınlatma olan şirkette sırasyıla Pakistan ve Afrika Bölgesi’ni de sorumluluğuna ekleyen Ertan Bilge’nın görevi 2020 senesinde Signify Ortadoğu, Türkiye, Afrika ve Pakistan Kurumsal ve Pazarlama İletişim Direktörlüğü şeklinde değişti.
2017-2023 yılları arasında Business Life Dergisi’nin gazeteci juri üyeleriyle beraber seçimlerini yürüttüğü “Türkiye’nin en iyi 50 Kurumsal İletişimcisi” listesinde 7 sene üst üste yer aldı. 2020 senesinden beri Kurumsal İletişimciler Derneği (KİD) yönetim krulunda da çeşitli çalışmalara imza atan Ertan Bilge, Şubat 2024’te Signify’dan ayrıldı.
Ertan Bilge, Mart 2024’te kurulan Sosyal Sürdürülebilirlik Platformu’nun Genel Koordinatörü olarak çalışmalarına devam ediyor ve kurumlara iletişim danışmanlığı yapıyor.
Emaar Turkey
Senior Marketing Manager
Liseyi İzmir Karşıyaka Anadolu Lisesi’nde okudu. Üniversitede %100 ÖSYM bursu ile İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme bölümünü kazandı ve eş zamanlı olarak ÇAP programı ile Reklamcılık bölümüne devam etti.
Stajlarını Y&R ve C-Section ajanslarında tamamladıktan sonra masanın karşı tarafına geçmeye karar verip Alışveriş ve Perakende sektöründe 360 derece marka iletişimi, pazarlama stratejileri ve ekip liderliği konularında uzmanlaştığı 12 yıllık profesyonel iş hayatında Forum Alışveriş Merkezleri, Pierre Cardin, U.S. Polo Assn. markalarında çeşitli pazarlama rollerinde görev aldı.
2019 senesinden beri Emaar Turkey şirketinde Kıdemli Pazarlama Müdürü görevini sürdürmektedir. Kurumsal kariyeri boyunca görev aldığı markaların başarılı projeleri Effie, Kristal Elma, Felis gibi ödüllere layık görüldü. Moda pazarlamacılığı ve, Alışveriş Merkezi Perakendeciliği ana kategorilerine uzman olan Eda Ataman marka konumlandırma stratejileri, etkinlik ve ticari kampanya yönetimi, B2B ve B2C marka iş birliklerinin kurgulanması, marka imaj ve tutundurma çalışmaları, yenilikçi dijital medya mecra ve çözümleri konularında ilk günkü tutkusuyla keşfetmeye devam etmektedir.
Studio WINO
Founder/Creative Director
1991 doğumlu Y. Elis Yıldırım, lisans eğitimini Florence Institute of Design International Grafik Tasarım Bölümü’nde tamamladı. Üniversite hayatı boyunca, üniversitenin pazarlama aktivitelerinde de aktif rol aldı amatör olarak çektiği üniversite reklam filmi, 2 milyon potansiyel öğrenci tarafından izlenmiş, okulun yeni öğrenci spektrumunu genişletmiştir.
Avrupa ve Amerika pazarında farkettiği market dinamiklerini 2018 yılında Türkiye ye adapte etmeye karar verdi. 2019 yılında yenilediği bir start-up ile bireysel olarak Üretimde Ustalık ve Tasarım Felis ödülünü kazandı. Çalıştığı markalar arasında Vakko Group, Galataport, İstanbul Modern, Nurus, Beylerbeyi Rakı, Nike, Sneaks Up gibi mass/niche kategorinin sektör liderleri yer alıyor. 2021 yılında kurduğu Studio WINO, yeni nesil inovatif ve ödüllü bir yaratıcı studio. Kreatif direktörlüğü yürüten Y. Elis Yıldırım stratejik görsel iletişim tasarımları, etki ve inovasyon alanında uzmanlaşmaktadır.
Panda Films
Executive Producer / Partner
1985 yılında İstanbul'da doğdu. Çalışma hayatına 2004 yılında Leoburnett reklam ajansında başladı. 5 yıl Leoburnett reklam ajansında ajans prodüktörü olarak çalıştıktan sonra Y&R Reklam evi ve Teamred’de toplamda 3 yıl çalıştı. Ajans kariyerinde yüzlerce reklam filminin yapımında yer aldı. Daha sonra 5 yıl Jaguar Projects’te yapımcılık yaptı. Reklam prodüksiyonunda geçen 15 yılın sonunda Panda Films isimli şirketi kurdu.
Beko
Global Marketing Growth & Transformation Director
Eğitimini EADA Barcelona'da Uluslararası Pazarlama alanında yüksek lisans yaparak tamamlayan Gonca Özuysal Kablan, profesyonel kariyerine The Coca-Cola Company'de başlamış ve daha sonra Unilever'de Dove Men, Rexona, Domestos ve OMO gibi markaları yöneterek yaklaşık on yıl süreyle bölgesel ve global deneyimler kazanmıştır.
Unilever Londra Merkez Ofisi'nde OMO'nun global inovasyon ve iletişimini yönetmiş sonrasında Türkiye'de Domestos ile sürdürülebilirlik projesi hayata geçirmiştir. Son beş yıldır Beko (Arçelik AŞ ) Global'de çeşitli liderlik pozisyonlarında bulunmaktadır. Özellikle Grundig markasının amaç odaklı marka dönüşümü ve Avrupa'daki sürdürülebilirlik iletişimleriyle uluslararası ödüller kazanmış projelere imza atmıştır. Şu anda Beko'da Global Pazarlama Büyüme ve Dönüşüm Direktörü olarak görev yapmakta ve değişim yönetimi ve verimlilik odağında global strateji ve projeler geliştirmekte ve hayata geçirmektedir.
İki çocuk ve bir kedi annesi olan Gonca Özuysal Kablan, 10 seneden fazla süredir tutkulu bir şekilde binicilik sporuyla ilgilenmektedir.
Hidoctor
CMO
VKV Koç Özel Orta Okulu ve Lisesi’nin ardından, Ege Üniversitesi Kimya bölümünden mezun olan Hande Büyüközkan, kariyeri boyunca yurt içi ve global pazarlarda edindiği pazarlama donanımına e-ticaret ve startup deneyimini harmanlamasıyla farklılaşıyor. Büyüközkan, marka yaratma ve büyütme heyecanını hiç kaybetmeyen, hayatın her alanından ilham alabilen ve ekip olmaya çok inanan bir çalışma kültüründen geliyor.
HiDoctor’a katılmadan önce Novartis, PepsiCo, Kraft Heinz Company, Ebay Gittigidiyor, Mr.Usta gibi pek çok farklı şirketin satış, pazarlama ve iş geliştirme disiplinlerinde çeşitli sorumluluklar alan ve bir moda e-ticaret şirketi E-Think Brands’in kurucu ortağı olarak yer alan Büyüközkan; “İyi bir ruh sağlığının hayata katacağı değere dair farkındalığının yanı sıra; psikolojik destek almanın önemli bariyerlerinden “damgalamayı” ortadan kaldırmak da marka olarak misyonumuzun bir parçası. Yaptığımız işlerle bireylerin ruhundaki o yara bandını söküp konuşmaktan çekindiği şeyler hakkında konuşmaya teşvik etmek ve bunu erişilebilir kılmak da bizim sorumluluğumuz. Böyle bir amacın parçası olabildiğim için çok mutlu ve geleceğin online sağlık platformu olmak üzere yapacaklarımız için de çok heyecanlıyım” diyor.
Digital360
Co-Founder – Genel Müdür
Özge Karadaş Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği’nden sonra San Diego State University ve National University’de master eğitimini tamamladı. Merrill Lynch, Beko, D-Smart, Türk Telekom, Hepsiburada’da dijital ve ve eticaret projelerine liderlik ettikten sonra Evyap’da Global E-ticaret Direktörü olarak hem Türkiye hem de yurtdışında Evyap’ın e-ticaret yapılandırmasını sıfırdan kurarak çok başarılı noktalara getirdi.
Kasım 2020 itibari ile yönetici ortak olarak Digital360 şirketini kurdu. Digital360 markaların dijital dönüşüm yolculuklarında 360 derece dijital ve e-ticaret stratejilerinin oluşturulması ve bu stratejilerin yönetilmesi konusunda hizmet vermektedir.
Humm Organic Genel Müdürü
Pazarlama ve Satış operasyonlarından sorumlu İcra Kurulu Üyesi
2006 yılında Marmara Üniversitesi Almanca İşletme Enformatiği bölümünden mezun olduktan sonra Almanya Stuttgart’ta Robert Bosch GmbH’da kariyerine başlamıştır. Aynı zamanda European School of Business’ta International MBA yapan Şirin Işık, Türkiye’de de Haribo, Nivea Beiersdorf, Mondelez gibi çok uluslu şirketlerde pazarlama yöneticiliği yapmıştır. Mondelez International’da Pazarlama Müdürlüğü’nden sonra , Hero Türkiye’de Pazarlama Direktörü olarak yurtiçi ve yurtdışı pazarlardan sorumlu olarak görevini sürdürmüştür. Hero’dan sonra Pladis’e katılıp bisküvi kategorisi Pazarlama Direktörlüğü’nden sonra 2023 yılı Haziran ayından bu yana Humm Organic Genel Müdürü olarak görevine devam etmektedir.
Alarko Gıda Sanayi
Satış ve İş Geliştirme Direktörü
Çalışma hayatına 2003 yılında İhracat Uzmani olarak baslayan Tansu Sağır, sırasıyla;
• 2005-2006 yılları arasinda McCormick Kütas A.Ş.'de Satış Mühendisi,
• 2006-2012 yılları arasinda Unilever San. ve Tic. A.Ş.'de,
- 2006-2009 yılları arasinda Satis Yöneticisi,
- 2009-2012 yılları arasinda UFS Zincir Satis Yöneticisi,
• 2012-2013 yılları arasinda Toros Tarim San. Tic. A.S.'de Pazarlama ve Satis Müdürü,
• 2013-2021 yılları arasinda Eczacıbaşı Profesyonel Ürün ve Hizmetler San. ve Tic. A.Ş. de,
- 2013-2019 yılları arasında Bölge Satış Müdürü,
- 2019-2021 yılları arasinda Yurt Içi ve Yurt Dışı Satış Direktörü,
• 2021-2024 yılları arasinda Kerevitas Gıda San. ve Tic. A.Ş.'de Türkiye Satış Direktörü olarak görev alan Tansu Sağır,
05.02.2024 tarihinden itibaren de Alarko Gıda Sanayi bünyesinde "Satış ve İş Gelistirme Direktörü” olarak görevine devam etmektedir.
Tansu SAĞIR, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü 1999 yılı lisans, Hacettepe Üniversitesi İktisat Bölümü 2002 yılı yüksek lisans mezunudur.
Idecon Idea&Congress
Kurucu ve Ajans Başkanı
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Gazetecilik bölümünde başladığı eğitim hayatına Viyana Üniversitesi’nde Halkla İlişkiler ve Siyaset Bilimi ve New Castle Üniversitesi’nde devam etmiş USLA - Uluslararası Servis ve Lezzet Akademisi'nde Profesyonel Aşçılık eğitimini tamamlamıştır.
Küresel dünyanın yaşanılan anını yönetebilmek, gerekli değişimlere ayak uydurabilmek için önce insana yatırım yapılması gerektiği bilinciyle çalışmalarını bu alana yönlendirdi.
Kurumsal firmalarda asistanlıktan-direktörlüğe uzanan kariyeriyle mesleki çalışmalarının ardından bilgi temelli toplumlarda iletişimin gücünün teknolojiden geçen şeması içinde, verilerin toplanması, yorumlanması, teknoloji okuryazarlığı, dijital mecraların stratejik kullanımı gibi konuların farkındalığı ile çeşitli sektörlerde pek çok önemli markanın ve liderin danışmanlığını yapan Idecon Idea&Congress Kurucusu ve Ajans Başkanı olarak 360’ yaratıcı fikir çalışmalarını sürdürmektedir.
Global akredite mentorlük belgesi ile eğitim, moderasyon ve konuşma programları ile eğitim danışmanlığı yaparak bu becerilerin geliştirilmesine yönelik çalışmalar gerçekleştirmektedir.
Aynı zamanda Konsensus Gıda-Bi'Zeytin markası kurucu ortağı olan Yaprak Yapsan, en çok kendi öyküsünü yazan öz geçmişe değil öz geleceğe inanan bir beyaz yakalı kadın girişimcidir.
4 kız çocuğu, 1 köpek ve 1 kedi annesi ve sivil toplum gönüllüsü olarak pek çok STK’da üye olarak çalışmalarını sürdürmektedir. Özellikle içinde kadın, çocuk ve hayvanların olduğu tüm sivil toplum projelerine gönüllü olarak destek veren Yaprak Yapsan; PİD Pazarlama İletişimcileri Derneği Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi, KAGİDER Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu Üyesi, halen PİD- Pazarlama İletişimcileri Derneği Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi, TUED - Türkiye Uluslararası Etkinlikler Derneği Yönetim Kurulu Üyesi, TÜHİD, Marka Danışmanları ve Yöneticileri Derneği Üyesi, TEİD-Etik, İtibar Derneği Üyesi, PWN- Professional Women’s Network, AİMDER, TOG, TOÇEV, PERYÖN, UCİM, Arya ve Yuvam Dünya üyesidir.
Ceo Event
Genel Müdür
Kenan Yaşar Şeki, 1969 doğumlu olup, Kadıköy Anadolu Lisesi ve İstanbul Teknik Üniversitesi sırasında amatör olarak başladığı etkinlik sektörüne, 1993 yılında kurucusu olduğu Ofis Organizasyon ile profesyonel olarak adım atmıştır. 2008'den itibaren CEO Event Medya A.Ş.'nin Genel Müdürlüğünü yapmaktadır. CEO Event, Türkiye'nin borsaya açık tek etkinlik firması olup, Türkiye'de etkinlik sektöründe birçok ilke imza atmıştır. Gerçekleştirdiği Teknofest ve Dünya İnsani Zirvesi gibi büyük etkinliklerle rekorlar kırmıştır.
Şeki, Pazarlama İletişimcileri Derneği As Başkanlığı görevini sürdürmekte olup, Yaratıcı Endüstriler Konseyi, Bilgi Güvenliği Derneği gibi ulusal ve SITE, MPI, FEDMA gibi uluslararası sektör derneklerine üyedir. İyi derecede İngilizce bilmektedir.